Oplossing 1

Stap 1: Zet telefoon aan en uit en kijk of het bericht blijft.

Oplossing 2

Stap 1: Geef door dat een “e-mailserver reageert niet” bericht consistent op iPhone blijft staan aan: support@webstijlen.nl
Stap 2: Wij deblokkeren waar nodig ip-adressen en of landen uit de firewall mocht dit nodig zijn

Oplossing 3

Herinstalleer de e-mail accounts opnieuw.

Handmatig 
Handmatige instellingen zijn in cpanel.domeinnaam.nl te vinden onder:

  1. cPanel inloggen
  2. E-mailaccounts
  3. Connect devices
  4. E-mail instellen

Via cPanel profiel
Automatische instellingen zijn via een bestand in te stellen

Stap 1: Verwijderen profiel

  1. iPhone
  2. Instellingen
  3. Algemeen
  4. Profielen
  5. Drukken op het email adres om te verwijderen (Je verwijderd alleen de toegang niet de emails)

Stap 2: Installatie profielen (automatische installatie) zijn in cpanel.domeinnaam.nl te vinden onder:

  1. cPanel inloggen
  2. E-mailaccounts
  3. Connect devices
  4. E-mail instellen
  5. iOS voor iPhone/iPad/iPod en MacOS® Mail.app® voor Mountain Lion (10.8+)
    Klik op Verbinding over TLS / SSL
  6. Download het bestand en zet het op de iphone (via email/whatsapp)

Mocht u ergens niet uitkomen vraag het Webstijlen via support@webstijlen.nl

 

Peter-Paul Rijsdijk

Peter-Paul Rijsdijk

Eigenaar Webstijlen / WordPress en Webhosting expert Vragen? 0643873811 / peterpaul@webstijlen.nl