Oplossing 1
Stap 1: Zet telefoon aan en uit en kijk of het bericht blijft.
Oplossing 2
Stap 1: Geef door dat een “e-mailserver reageert niet” bericht consistent op iPhone blijft staan aan: support@webstijlen.nl
Stap 2: Wij deblokkeren waar nodig ip-adressen en of landen uit de firewall mocht dit nodig zijn
Oplossing 3
Herinstalleer de e-mail accounts opnieuw.
Handmatig
Handmatige instellingen zijn in cpanel.domeinnaam.nl te vinden onder:
- cPanel inloggen
- E-mailaccounts
- Connect devices
- E-mail instellen
Via cPanel profiel
Automatische instellingen zijn via een bestand in te stellen
Stap 1: Verwijderen profiel
- iPhone
- Instellingen
- Algemeen
- Profielen
- Drukken op het email adres om te verwijderen (Je verwijderd alleen de toegang niet de emails)
Stap 2: Installatie profielen (automatische installatie) zijn in cpanel.domeinnaam.nl te vinden onder:
- cPanel inloggen
- E-mailaccounts
- Connect devices
- E-mail instellen
- iOS voor iPhone/iPad/iPod en MacOS® Mail.app® voor Mountain Lion (10.8+)
Klik op Verbinding over TLS / SSL - Download het bestand en zet het op de iphone (via email/whatsapp)
Mocht u ergens niet uitkomen vraag het Webstijlen via support@webstijlen.nl